„Több száz utas várakozik az állomáson” – lehalt a MÁV a nyugati és a keleti front egy-egy fontos vonalán is
Kelet és nyugat felé is leállt a MÁV egy időre, a miskolci és a győri fővonalon is biztosítóberendezés hibásodott meg.
Kelet és nyugat felé is leállt a MÁV egy időre, a miskolci és a győri fővonalon is biztosítóberendezés hibásodott meg.
Ha ez meglesz, akkor a kölcsönből 600 kilométeren akarják korszerűsíteni a vasút pályahálózatát.
Látványosan megnőtt a MÁV iránti érdeklődés a magyar internetezők körében, főként a hétfői ítéletidő okozta fennakadások miatt, de az elmúlt hónapokban több olyan esemény is történt, ami megmozgatta a kereséseket.
Bár a károk súlyosak és kiterjedtek, személyi sérülésről egyelőre nem érkezett hír.
Kidőlt fák és leszakadt felsővezetékek nehezítik a MÁV dolgát.
Jóval hosszabb eljutási időre, pótlóbuszos átszállásra, rövidebb útvonalon közlekedő és kimaradó vonatokra is lehet számítani.
Ingyen vizet adnak az utazóknak a főbb pályaudvarokon, forgalmasabb állomásokon.
Egy baleseti helyszínelés miatt késésekre és pótlóbuszokra kell számítani.
Az oldal a MÁV térképes adatbázisának adatait jeleníti meg. A készítői nem állnak kapcsolatban a vasúttársasággal.
A MÁV-csoport vezérigazgatója azt mondta, az audit a jövő hét közepére elkészül, azután döntenek majd a hogyan továbbról.
Megy a gőzös, megy a gőzös Batidára. A batidai, batidai birtokára.
„Ez az igazi kuriózum, az egy nap késéssel érkező pótlóbusz” – kommentálta Vitézy Dávid azt, ahogyan Lázár János reagált a MÁV szombati összeomlására. Vitézy szerint Lázár „a rendszerváltás óta eltelt évtizedek legkudarcosabb közlekedési minisztere”.
A MÁV-vezér szerint késő estére rendbe hozták a meghibásodott sorompót, de „valami biztosan nincs rendben”, ha fél napig tartott.
Bárki is tette, tudta, mit csinál – mondta Óscar Puente.
Első körben csak a pályák üzemeltetését veszi át a GYSEV, a személyszállítási szolgáltatás ellátását csak fokozatosan.
A politikus szerint a kormány „a semmit próbálja reformmá sminkelni”.
Több vonalon is műszaki hibák nehezítik a közlekedést, Piliscsaba és Esztergom között vonatok helyett buszok járnak.
A magyar állami vállalat nem küldött késési adatokat a jelentés készítőinek, így a megbízhatóságra nulla pontot kapott.
A vezetőség ezért úgy döntött, hogy januártól Országos Haváriaközpontot hoznak létre.
Az utóbbi két hétben ez már a harmadik ilyen eset.